Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Friday 4 October 2013

Kenapa Anthony Powell bertukar dari Herbalife ke Vemma?



Sebelum tu harap maaf jika Emma terlambat update pasal cerita Anthony Powell ni. Tapi cerita ni memang HOT! so Emma tak nak terlepas untuk sama2 share cerita ni di blog Emma...Salah satu sebab Emma buat comeback ni pun sebab keyakinan Emma semakin bertambah dengan Vemma selepas membaca cerita ni..



******
Pada January 2013 lalu, industri networking dikejutkan dengan kisah tentang Anthony Powell, salah seorang pengedar terbesar Herbalife yang telah berpindah ke syarikat Vemma setelah 22 tahun beliau bersama Herbalife. Anthony Powell sangat kagum dengan kehebatan produk Verve dan mengajak seramai 16,000 orang pengedar di bawah rangkaian beliau menyertai Vemma.
Antara kata-kata beliau ketika itu...

"Ini akan merupakan 'letupan terbesar' dalam sejarah pemasaran rangkaian," kata Powell, 40-an kepada siaran Ustream.tv. "Ini adalah satu langkah yang besar untuk kita semua." katanya lagi.

Namun, apakah yang terjadi sebenarnya? Ramai yang masih tertanya-tanya mengapa beliau berbuat demikian. Ada pihak yang cuba mempertikaikan tentang perpindahan beliau. Tak kurang juga ada yang mengatakan tindakan beliau adalah semata-mata kerana wang, ada juga yang berkata bahawa terdapat masalah dalaman di dalam syarikat Herbalife. Paling tak masuk akal, ada yang mengatakan beliau dibayar oleh pihak Vemma untuk 'melompat' ke Vemma. Saya pasti Vemma tidak akan berbuat demikian.

Jadi, SEBENARNYA KENAPA?

Oleh itu, saya cuba mencari video-video bagi menjawab persoalan WHY POWELL jump into Vemma? Untuk dikongsi bersama-sama di sini. Nasib baik lah BK Boreyko, CEO & Founder Vemma ada menyediakan dua video sekaligus menjawab segala kemusykilan orang ramai.





Dan terkini, video ini dihasilkan sendiri oleh Anthony Powell. Lihatlah wajahnya yang jujur menyampaikan mesej kepada kita semua.I think this video is sooo....amazing!



Diharap ketiga-tiga video ini dapat menjawab beberapa persoalan anda. Kita tak bertujuan untuk memburukkan mana-mana pihak. Setiap company ada kelebihan dan kekurangan tersendiri. Masing-masing ada bahagiannya. Begitu juga kita sebagai manusia, kita juga mempunyai pandangan yang berbeza-beza. Setiap orang ada ALASAN yang kukuh kenapa mereka memilih sesuatu company itu. Just Emma harapkan anda dapat membuat pilihan yang tepat!

Anthony Powell kini dah pun bergelar Royal Ambassador di Vemma. Lihatlah perkongsian beliau di Vemma 'Revolution' Convention di Las Vegas pada Mac (2013) lalu.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Sample text

Sample Text

Total Pageviews